Credit management
Tijden veranderen snel, uw klanten ook. Terwijl decennia geleden klanten hun facturen direct betaalden, is het nu een sport om zo laat mogelijk te betalen. Als ze het al doen tenminste.
Betaald worden is niet meer evident en daarom is een efficiƫnte en professionele aanpak van uw debiteurenbeheer een dringende noodzaak.
Binnen het credit management leren wij u een degelijk debiteurenbeleid te implementeren en de juiste medewerkers te vormen. Hiermee bereikt u meer dan het versturen van een aanmaning. Creditmanagement heeft een groot draagvlak gaande van klanten interpeleren, kredietlimieten instellen, klachtenbehandeling, juridische opvolging en het correct innen van achterstallige facturen.
Daarnaast is het van essentieel belang dat uw medewerkers voldoende assertief zijn, goed georganiseerd zijn en de juiste mindset hebben binnen de keten van het credit management.
Wij leiden uw mensen op in telefoontechnieken, assertiviteit, juridische communicatie en klachtenmanagement.
Interesse in deze opleiding?
Neem contact op via onderstaand formulier!